16.03.2016 12:20 7

Російські астрономи виявили загадкову зірку

Астрономи з РФ розповіли про виявлення загадкової зірки, світність яких падає в 100 разів кожні 70 років. Незвичайна зірка була зафіксована в сузір'ї Малого Лева і отримала назву TYC 2505-672-1.

«Система є більш ніж загадковою, оскільки ми можемо бачити повноцінне затемнення. Це говорить, що щось повністю затьмарює гігант », - розповів професор МГУ Володимир Ліпунов.

Російські астрономи виявили загадкову зірку

Що саме може закривати TYC 2505-672-1, астрономи поки не знають. Як говорить Ліпунов, це не схоже на пиловий диск, але і зіркою також називати не можна. «Якщо рівень світності другого компаньйона в 100 разів менше, то отже, це є маломасивна зірка, однак вона не може мати розміри, що перевищують габарити партнера в подвійній системі», - заявляє астроном.

Аналогічне явище вчені зафіксували в 1942-1945 роках. Таким чином, перерва між затемненнями становить майже 70 років. Раніше рекордсменкою в даному плані вважалася зірка під назвою Епсілон з затемненнями періодичністю 27 років.

Офисная мебель в Прайм+ Качественные строительные материалы в интернет-магазине "Крамбуд" Где заказывать спортивную обувь? Монеты Александра III Покровский городской центр недвижимости – надежный помощник