Вчені досліджують колосальне кільце Сатурна

13.06.2015 21:52 0

Відкрите у 2009 році гігантське кільце Сатурна стало об’єктом вивчення космічного апарату «Кассіні». Воно перебуває в системі газового гіганта. Вчені, зайняті на проекті, заявляють про те, що дана структура простягається на значно більшу відстань, ніж вважалося раніше.

Планетолог Дуглас Хемільтон з Університету Меріленд наводить нові дані за розмірами гігантського кільця Сатурна. У це важко повірити, але, за словами вченого, ця структура займає в 7000 разів більший простір, ніж сам Сатурн!

Відрита ця колосальна структура була відносно недавно. Маленька щільність часток у кільці робило її невидимою, не стільки при спостереженнях із Землі, але навіть для апарату «Кассіні», який знаходиться в системі.

Дещо пізніше вдалося встановити, що дане кільце, судячи з усього, складається з частинок розташованого майже у 13 мільйонах кілометрах від газового гіганта супутника Фебы.

Рекомендуємо: Космічний телескоп «Спітцер» виявив екзопланету

Вчені дивуються, як може існувати настільки величезне кільце, адже зазвичай дані структури куди більш компактні і розташовані набагато ближче до планет, навколо яких вони обертаються.

І без відкритого в 2009 році гігантського кільця, Сатурн був володарем найбільшої і яскраво вираженою кільцевої системи з усіх планет, що обертаються навколо Сонця. Саме ця особливість у всі часи робила другу за величиною планету Сонячної системи несхожою на інші.

Женские сумки бананки Покупка аппарата УЗИ по приемлимым ценам Купить ракетки для большого тенниса недорого Независимая электростанция в каждом доме Как сделать свой дом уютным